joi, 8 septembrie 2011

succesz

articolul este cu siguranta bun,...
(daca nu l-ai citit inca... click aici) 
...din punctul meu de vedere mai inainte de toate fiindca il face pe cititor sa-si puna intrebari asupra propriei persoane...
..."eu",de ex., am avut succes ( "la public" / uneori,si altele/alteori.), am avut parte si de o educatie "aleasa" / omeneasca / nu "comunista" si am avut si noroc ( uneori).
 Nu sunt un exemplu de "reusita in viata" ( cine e ? si ramane /prin ce?) fiindca am preferat mai mult sa ma simt bine,ceea ce nu mi s-a potrivit decat in "anumite locuri" din mai multele in care eram cumva implicat simultan (chiar daca d.p.d.v."fizic"nu puteam fi prezent in mai multe locuri in acelasi timp. Asta m-a obosit,..s.a.
Intelegi ce vreau sa spun ? Alta exprimare mai buna n-am gasit.

Una peste alta : succesul e trecator,fericirea e trecatoare si ea,viata e trecatoare,...asa ca e bine, cred eu, sa te bucuri de ea-de viata- cat se poate si cum se poate.

Ideea ne-egoista ar fi : imi place cand ma simt "eu" bine dar nu ma pot simti cu adevarat bine decat atunci cand "noi" ne simtim bine. Asta am inventat-o eu,acum... Altii zic : simte-te bine "tu" in sinea ta si atunci nu-i vei deranja nici pe cei din jur, fiindca nu vei simti nici o nevoie sa zici sau sa faci ceva care i-ar putea deranja...Posibil.

 Zic ca asta e valabil atata timp cat parerea ta despre lucrurile pe care le face "cineva anume" dintre "cei din jur" ( prezenti in constiinta ta / in vreun fel sau altul) este una "acceptabila" (de tipul"n-am nimic impotriva" /...posibil chiar sa-mi convina si chiar sa-mi placa).

Dar nu la toate astea se refera articolul...

"Timpurile",...am uitat sa zic,sunt si ele trecatoare : s-au schimbat, se schimba, se vor schimba.

Viata merge inainte.
Noi sa fim sanatosi.
Bafta !,mk
Iata si parerea autorului articolului :
 In primul rand vreau sa multumesc pentru toate raspunsurile.
Au fost exceptionale !
Mi-au trebuit cateva zile sa le citesc pe toate... pentru ca fiecare email continea o poveste de viata, o experienta personala care merita toata atentia mea !
De fiecare data cand le citesc imi aduc aminte de motivul pentru care fac ceea ce fac.
Iar motivul esti TU !
Cand spun "TU" ma refer la toti oamenii ca tine...
Oameni care vor sa contribuie la o lume mai buna... pentru copiii lor... pentru nepotii lor... pentru familiile lor... pentru comunitatile lor.
Oameni care stiu ca orice schimbare incepe de la ei... nu de la ceilalti !
Oameni care vor sa lase ceva in urma lor ! Ceva care va dainui peste ani si care va impacta viata multor generatii de acum inainte !
Iar eu... iti spun cu umilinta...
Ca este exceptional ca pot face parte dintr-o astfel de poveste !
In continuare vreau sa raspund la o intrebare care mi-a fost pusa in 80% din emailurile pe care le-am primit !
Cum putem sa schimbam acest sistem ?
Raspunsul meu este destul de simplu...
Nu il schimbam !
De ce ?
Este prea mare si prea fioros ca sa ne punem cu el !
Sansele noastre de castig ar fi mai mici decat la loto 6 din 49 !
Insa ceea ce putem face este sa oferim o alternativa care are grija ca ranile provocate de un astfel de sistem sa fie putine si vindecate rapid.
Iar asta inseamna alte modalitati de invatare decat cele pe care se bazeaza sistemul de invatamant.
Inspiratie,
Andy Szekely

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu