joi, 8 septembrie 2011

Recompensa


n-a fost tocmai corect din partea mea felul in care m-am exprimat azi in biserica...
 De fapt am incercat sa fac in viata asta cam ce mi-a placut mie,...dar nici n-am putut intotdeauna si nici n-a iesit mereu de bine pentru mine asa cum am facut eu. La batranete Dumnezeu a vrut sa apreciez eu :
1. De ce n-a iesit intotdeauna bine pentru mine asa cum am facut,sau am incercat numai sa fac "eu".
2.De ce n-am putut sau n-am fost in stare sa fac intotdeauna in viata asta ceea ce mi-ar fi placut mie mai mult si mai mult sa fac. Si daca "eu" cred ca ar fi fost in vreun fel mai bine pentru mine ( vis a vis si de altii,"(alte/persoanele importante" din viata mea) daca la un moment dat as fi facut altfel decat am facut,sau daca ar fi iesit asa cum mi-as fi dorit eu sa iasa.
Intrebarile astea,desigur si le-ar putea pune oricine care crede ca lumea noastra este subordonata unei "Constiinte Superioare" pe care noi ne-am obisnuit s-o numim Dumnezeu si pe care biserica o numeste ( din cate am inteles eu) Sfantul Duh...exprimat in lumea terestra (omeneasca) prin Duhul mantuitor al Adevarului. Popular :..."in spiritul dreptatii si al adevarului" sau in spiritul adevarului si al bunei-credinte ( bunei cuvinte).
Astea sunt niste pareri personale din cele pe care le-am invatat ( asa cum le-am priceput si mi le-am insusit) pana la varsta asta.
De fapt vreo cateva lucruri am vrut : ...sa stiu daca oamenii nostri (crestini) s.a. au vreo idee generala ref. la cam "ce-ar avea de facut" in viata vesnica,...cu ce-ar vrea sa-si ocupe locul si timpul "ei" / fiecare in parte ( din cei aflati in biserica in dimineata asta /s.a.) "in rai". De ex. mie ce mi-ar placea sa fac si cum mi-ar placea sa traiesc daca nu in viata vesnica (care oricum e vesnica cat timp e viata) cel putin intr-o eventuala "viata de apoi" si pentru mine/printre altii. Daca din lumea (viata) asta "eu" /sau spiritul (meu) pleaca numai cu atitudinile mele ref. la diverse situatii de viata(?)...etc.
 Nu vreau sa intru in filozofie si nici sa intreb nimic de mormantul "Maicii Donului". Din cate stiu eu, si ea, ca si Iisus a fost nascuta tot din "duh sfant" si era pregatita pentru sarcina ( la propriu si la figurat) pe care o avea de implinit.
Sa ma ierti...n-am rezistat tentatiei "omenesti" de a-mi pune aceste cateva intrebari ( "omenesti") azi cand am intrat un pic in biserica...un f.bun loc si prilej al "aducerilor aminte".
Daca vrei sa stii ce cred eu ref la toate astea te avertizez c-ai sa te miri...Deci eu personal cred ca Maria,cea care l-a nascut pe Dumnezeu-Iisus traieste acum intr-un mod cat se poate de viu si de constient ( nu neaparat "elegant"),dar  "in carne si oase" , deci nu numai ca "duh" ( spirit) ci ca "fiinta umana" cu caracteristici omenesti. Si tind sa cred ca "ea": Maria isi aduce aminte perfect tot ce ( i) s-a intamplat. Daca as sti cu ce se ocupa ea-chiar in aceasta clipa- poate ca mi-as putea imagina,macar un pic cam care ar putea fi cea mai importanta ocupatie a omului aflat in rai. Adam si Eva pana sa fie "izgoniti" faceau ( cred eu) cam ce-mi placea mie mai mult si mai mult sa fac cel putin in tinerete, dar nu numai. Desigur,intr timp mai mi-au placut si altele. Oameni Suntem
Doamane ajuta.
mk. Domnul este milostiv

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu