luni, 5 septembrie 2011

pareri

Am pastrat numai postarile care au avut comentarii...nu neaparat ref.la cele scrise de mine.
Totusi n-am intentionat si nici nu intentionez sa fac vreun forum.
Daca ai citit vreuna din postarile pe care tocmai le-am sters ai putea face urmatorul exercitiu.
Ia un pix si scrie cu mana ta : " am abilitatea de a-mi face pareri proprii / personale cu privire la parerile altora (semenilor mei) ref. la lucrurile din aceasta viata"...."pareri pe care mi le pot exprima sau tine pentru mine".
Ai putea sa adaugi,dar nu neaparat:..."Cine imi da mie aceasta abilitate : capacitatea de a-mi da seama de mine,ca-mi pot face pareri proprii , dand interpretari personale feluritelor lucruri din viata(?). Si cum imi fac "parerile astea",ale mele ?"...(Eu personal nu cunosc raspunsul la aceasta intrebare,deci nu recomand sa insisti cumva asupra ei).
Mai important mi se pare insa : "Cum imi foloseste sau cum imi folosesc eu,pentru mine insumi-in sinea mea- aceasta abilitate, nu numai de a-mi face,dar si de a-mi schimba unele din "parerile personale" functie desigur si de consecintele lor asupra mea,privind dispozitiile sufletesti  de moment si in perspectiva de desfasurare a lucrurilor"(?).
 Nici aici n-as recomanda nimanui "sa dezvolte" fiindca nici eu nu o fac.
Am constientizat si-atat. O zi buna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu