vineri, 3 septembrie 2010

servicii

Problema comunicarii cu Dumnezeu prin oameni este o chestiune destul de dificila atata timp cat nu stii ce atitudine sa adopti fata de o anumita persoana in asa fel incat atitudinea pe care ai ales in sinele tau sa o adopti sa fie una sincera care insa sa nu iti ingreuneze viata nici in ceea ce priveste psihicul propriu,nici in privinta unor complicatii nedorite. Nu intotdeauna stii cu cine ai de-a face si ce-i poate pielea omului respectiv,si se mai intampla in viata sa integrezi-fara sa-ti dai seama- in realitatea proprie privind o anumita persoana o imagine deformata a acesteia conforma preferintelor tale. De exemplu,auzeam in tinerete multe fete spunand,inainte de casatorie :”sunt de acord sa “ma insele”,dar eu sa nu stiu”. Pe vremea aia credeam ca judeca gresit. Nu am sa spun “ce” si “cum” cred acum,din lipsa de timp si ca sa nu ma complic. Te las sa-ti faci o parere personala,avand in vedere si faptul ca eu scriu despre lucruri care,intr-un fel sau altul,chiar daca nu li se intampla tuturor,s-au intamplat unora si li s-ar mai putea intampla sau nu si altora. Tine si de semnificatia cuvantului “a insela”,dat fiind faptul ca cu cat propriile tale asteptari sunt mai mari cu atat creste riscul ca aceste asteptari ale tale sa-ti fie inselate,nu neaparat in vreun fel rautacios,ci mai degraba pentru echilibru.

Desigur,oamenii se judeca intre ei mai cu seama prin ceea ce fac unul pentru celalalt,si ce-ar putea fi interpretat ca “impotriva” : o atitudine potrivnica a unuia fata de altul,resimtita ca un atac la adresa stimei de sine. Cu cat esti mai smerit(a) din fire,cu atat asteptarile,sau mai bine zis “pretentiile” tale privitoare la anumite persoane vor fi mai mici,ceea ce nu e un lucru rau,fiindca cu cat pretentiile tale sunt mai mari,cu atat este mai mare posibilitatea de a te simti “cumva ranit(a)” si a de a reactiona in consecinta. Daca “a reactiona in conscinta” atunci cand te simti ranit este sau nu este un lucru bun,asta depinde de ce se va dovedi ulterior ca este adevarat din ceea ce crede fiecare despre celalalt. As putea sa atasez la scrierea asta ceva muzica de genul :”mi-e dor si doare” , sau “te-ai schimbat”,”I’m going to changing”,etc....dat fiind faptul ca vorbeam despre cum isi schimba parerile oamenii unii despre altii…,in functie si de ce au stiut de la bun inceput unul despre celalalt si de ceea ce ajung sa afle pe parcurs,si s-ar putea chiar sa si inteleaga in timp...Uneori e mai bun un compromis decat o compromitere definitiva a relatiei. Capacitatea de a face compromisuri,atunci cand chiar este nevoie sa le faci vine din acceptare,iar acceptarea este cu atat mai naturala si mai fireasca cu cat omul care face compromisul este mai smerit din fire si-l poate lua pe celalalt “asa cum e"(el/ea “acum”) ci nu cum “a crezut” mai deunazi ca este. Nu tot omul se naste smerit din fire si nici macar nu stiu daca este bine pentru un om care nu se naste smerit din fire sa copilareasca si sa creasca intr-o atmosfera smerita cu de-a sila. Nu stiu nici in ce masura este sau nu este bine pentru un om “sa fie smerit” in anumite situatii si imprejurari ale vietii specifice. Ideea e mai degraba sa stim si sa ne facem fiecare o parere personala despre ceea ce ar putea insemna “umilire”,”umilinta”,”mandrie”,”smerire”,”smerenie”. Tot in acest context,am sa-ti spun,(fiindca mi-am adus acum aminte) ca am cunoscut/relativ recent o tipa (nu tanara,dar nici f. batrana) care a lucrat o perioada cu o “stapana” autentica,dintre cele urate,care dupa 5 min. de la intrarea clientului se ridica brusc si,zicand :intram in roluri !,il ia pe musteriu de par,ii trage capul pe spate si-l scuipa direct in gura. Nu am sa spun,dar nu din bun simt, de ce in tot timpul “tratamentului” stapana cea urata bea apa,…multa apa. Uneori “tratamentul” implica o metodologie sexuala dureroasa din punct de vedere fizic,in care "tot tacamul de tortura" este folosit “de-adevaratelea” ci nu pentru ca sa se mire prostii vizionand pe net lucruri placut-dureroase. De platit plateste cel care vine sa plateasca,...atat cu banii lui,cat si cu suferinta lui personala, posibil isvorata din suferintele pe care el le-a pricinuit altora. Cand?...Unde?....Nu se stie,fiindca nu se spune. Nu mi-a fost prea greu sa-mi dau seama ca respectiva tipa,care nu s-a adaptat (nu fiindca ar fi dezgustat-o,si nici fiindca ar fi socat-o in vreun fel) la aceasta meserie (“servanta” a “stapanei”),respectiva tipa spuneam,nu mintea,dat fiind faptul ca avusese si posibilitati mai bune,fiind destul de frumoasa si de desteapta de fel,si ne-suferind de vreo dependenta de droguri sau de alcool. Ca sa nu ramai cu curioazitatea,am sa-ti zic despre ea ca avea vreo 40 de ani si arata de vreo 30. Frumoasa si manierata. Dar nu asta e important. Mi se pare ca “s-a retras”. Avea 2 baieti mari,care,erau “bine-crescuti”,desi crescusera mai mult in lipsa ei (barba-su era un nebun care o caftea crunt de pe vremea cand nu ar fi avut nici un motiv sa o faca). Mi-am adus aminte de chestia asta si fiindca am vazut de curand pe net secvente din “placutele orgii” din diverse cluburi (straine),cu fete f. frumoase si care nu pareau a fi in nici un fel sub influenta drogurilor sau a alcoolului,si sunt autorizat sa cred asta pentru ca stiu mai bine decat altii cum arata si cam "ce" si mai ales "cum" fac persoanele aflate sub influenta drogurilor sau a alcoolului.Nu exclud posibilitatea de a ma insela si eu. Acolo era insa cu totul "altceva",sau cel putin"altfel":oameni bine imbracati,destul de manierati as zice, laolalta cu oameni bine-dezbracati si oame bine-dezbracate,care posibil sa fi fost un pic mai inainte,si sa fi fost si "dupa" bine-imbracate si f. manierate, carora mie mi se pare ca le placea “al dracului de tare” sa fie “abuzate sexual” asa cum le placea lor. Sunt asemenea petreceri si in Bucuresti,si am fost invitat odata,n-am de unde sa stiu in ce scop fiindca nu m-am dus. Nu din smerenie. Mi-am dat seama ca m-as fi plictisit f. repede,ceea ce m-ar fi pus in pericol privind consumul de droguri sau de alcool,desi mi se spusese (la telefon) ca asa ceva nu se practica. Nu cred. Oricum,eu suport in general f. greu tot ce dureaza prea mult,orice activitate care ma oboseste vreau sa zic, inclusiv petreceriele de orice fel ar fi ele,oricine ar fi prezent acolo. Deci una peste alta,n-am fost nici la vreo orgie,si n-am fost nici la vreo stapana,si chiar nu-mi pare rau. Asta e f.bine pt. mine fiindca de fapt am intarziat la servici. Weekend placut,mk

8:22Puiu Calinescu si Florin Tanase: In garaby constantinalecse


8:20Toma Caragiu - Un telefon discretby Cucutrist3,267 views

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu